Monday, November 30, 2009

~My 1st Post~[Pembuka Kata..]

Assalamualaikum w.b.t

Hi sume..this is my first post and my first official blog..dah 22 tahun ni baru 1st tyme ada blog..huh..memang ketinggalan..well, xpe..aku rasa bersyukur sangat dapat menulis disini..apa yang aku nak tulis??



Ramai yang ada blog sekarang ini..ada yang jadikan blog sebagai tempat meluahkan perasaan..(dah macam diari jadinya)..ada yang buat blog for iklankan barang..(bgs tu)..and ada yang buat blog sebagai tempat memberi pendapat dan berdiskusi..aku rasa xde satu pun yang salah..suma boleh..and aku plak bukan lah penulis yang baik..karangan x berapa bagus katakan.. tapi aku rasa x salah jika aku jadikan blog ni sebagai tempat untuk bercerita..say sumthing i wanna say..simple like that..okey kan?

Daa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...