Monday, January 4, 2010

~Lemah..Lemah..~

Assalamualaikum w.b.t

mmm...
mmmm..
mmmmm...(ambik nafas dulu sambil berfikir)

Hari yang lemah..
Aku x sihat
wawawa....
Cuti new year baru2 nih aku g umah husna di Muar, Johor..Seronok.. 1st tyme aku sampai kat muar..memandang dah final year ni, apa kata berjalan2 umah kengkawan..bila lagi kan...so ni lah masanya..

kat cna kitaorg (Aku, syifak n husna + family husna) pegi wetworld batu pahat.. agaknya aku nih dah terinfection kot.. tu yang demam+batuk+selsema nih...buah tgn dari wetworld...hahaha.. tapi seronok n berbaloi rr...hihihi..Then husna ajak kitaorg mkn rojak petis kat tanjung mas..mcm tu rupanya rojak petis..aku pau hampir semua tauhu y ada..hihih..sowi una..Ni pics kitaorg kat cna..







Aku dok umah husna 3 hari 2 mlm..hari ahad aku balik kl..seram sejuk dah rasa..hasilnya..hari nih aku demam...
shoutout aku kat fb : aku xde mood untuk berbuat apa pun
huhu..
.
.
tp hakikatnya, hari nih aku kuatkan gak diri aku nih untuk basuh bj aku sebanyak 4 mesin (2 minggu lebih aku x basuh bj)...and then kemas meja study aku..

haaa (sigh~~~)
dah kemas pun..bnyaknya kertas y x berguna aku buang termasuk pen2 yang dah x berdakwat...bye2..

Rasa2 sem nih nak study kat meja la plak..mcm tahun 1 n 2 dulu..masa thn 3 aku study kat katil dalam bilik..bersepah bilik aku ngan buku jadinya..ermm...x suka..:-(

kepala nih sakit sebenarnya tapi keje dah makin bertambah..cuma buat2 tak tahu jek..hahaha...dah nak start penyakit "TANGGUH KEJE" la nih..ishhh...tahun baru nih xley mcm tu..

k la..xde mood sangat nak berceloteh..xde idea..(kan x sihat..hikhik...)..

Hati mesti kuat Beb!!!

3 comments:

HoNeyViolet ak@ [Mahani Mahadi] said...

huhu..akhirnya dapat comment diri sendiri

cik misi said...

dasyat2...sampai 4 mesin basuh baju..
nak try rojak petis tuh.. macam sedap jek.

HoNeyViolet ak@ [Mahani Mahadi] said...

g r muar umah husna..ley mkn rojak petis kat tanjung mas...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...