Sunday, January 24, 2010

NEW LOOK :-)))

Assalamualaikum w.b.t

Dah lama sangat tak post pape entry kat cni...banyak idea tapi xde kesempatan...

So..How my Blog's new look..

Aku bosan tgk layout lama..so aku tukar la..bnyak ag nak tukar tapi dah mencapai tahap tepu untuk meng'search'kan layout lain n other cool stuff yang boleh ditambahkan kat blog nih..

Pink masih lagi menjadi tema blog aku nih..I LIKE PINK..Berbeza sekali ngah jijah..Dia suka HIJAU...Pencinta alam katakan..

Pape pun, tahniah untuk diri aku kerana telah menghabiskan masa sepanjang pagi dan ptg ahad ni untuk meng'edit' layout ni...sedangkan aku ada assigment yang x siap ag...huh.. mahani..mahani....*sigh*..

Semoga rajin2 la untuk menulis blog pasni...
* aku dah berjaya edit setting post comment aku..Yeah!!! patutla member aku cakap diorang xleh comment sebelum nih...

Yang cuba jadi kreatif,

2 comments:

cik misi said...

yes... berjaya menjatuh(drop)kan komen =D
amboi2..aku nampak kaler hijau kat atas tu, sukanye hihik =D

HoNeyViolet ak@ [Mahani Mahadi] said...

hijau aku buh c2 cket khas untuk ko jij...hhi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...