Tuesday, February 9, 2010

=BiAr NyaLa=..Doubt..i hate IT

Assalamualaikum w.b.t

Kala engkau tersungkur di hati
Daku mencurah kasih abadi
Renungkan janji, mataku ini
Yakinilah, usah akhirnya
Dengarlah mereka persendakan
Usah gentar menawani cinta
Terusan melangkah ke hujungnya
Bangkit segera semangatmu

Tegarkan jiwa
Jauh dari luka
Biar nyala
Jangan matikannya
Teguh gapaikanlah impian itu
Hapuskan duka
Biar genggam bara
Dalam kalbu
Ku percayakan mu
Segalanya pasti


Pimpini erat tangan ku sayang
Kita bersama menanti sinar
Mimpimu menjelang jadi nyata
Tunggunya saat kan dimiliki


================================

Berikan aku kekuatan..
I hate tis feeling..when doubt comes..satu penyakit yang tiada ubat kecuali kembalikan rasa percaya..

Aku sebenarnya tak mahu berpaling even siapa y datang.. pls..pls
Tapi lemahnya diri ku..

Even he's good or has everything that a girl want..

Sematkanlah "setia" di hati ini..i can do it..coz i this is what i want..

Mungkin ini cuma dugaan..BUT how do you know this is juz dugaan or sebenarnya takdir yang di cari??

Allah Maha mengetahui..Segalanya menjadi rahsia hingga tiba waktunya..

Sesungguhnya, aku lah orang yang tidak tahu bersyukur jika aku mengkhianati apa yang aku ada..

Sorry..sorry to U and...U..aku hanya insan yang lemah.. yang x lepas dari terdetiknya semua perasaan ini..




Aku,

1 comment:

cik misi said...

dugaan... susahnye bila tercampak dalam ketidakpastian ni kan.. kdg2 apa yang dikejar sebenarnye sedang dkendong, tapi sebab hati masih tak pasti, mata jadi kabur. Sukar melihat apa yang jelas, hanya fokus kepada kesamaran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...