Saturday, February 20, 2010

My Buzy Holiday.. BUZZ!!!

Assalamulaikum w.b.t..

I have 10 minutes to think n write...(at CC)

Esok cuti selama seminggu ni bakal berakhir..
How i describe my cuti-cuti malaysia kali nih???.haha... supposely cuti-cuti paka jer...my hometown...

Erm...mcm biasa kalo dah balik aku kene la menjalankan tanggungjawab aku sebagai anak perempuan tunggal di dalam rumah tu...sape lagi kan.. aku sorang jer..at least mak aku ada teman di dapur... yang dasyat tu.. ada la satu hari tu aku buat 4 kuih dalam satu hari.. pencapaian yang membanggakan aku.. hahaha..aku buat sambil diperhatikan mak aku ler..: buah melaka,kuih cara berlauk, pau kacang and donut...
penat ler juga...yela...xde tukar shift... direct suma dibuat...dah mcm mesin... hahaha.

Gambar2 kuih tu x dapat nak upload coz hp sony aku rosak...wawawa..do i need to buy new hp??? nak save duit untuk perkara lain la...cannot....

Selain tu... aku have to think per course yang seswai untuk adik wan.. dia nak isi UPU.. agak susah la gak... kitaorg discuss sampai lewat malam..juz untuk tahu apa minat sebenar dia.. for me.. xpe course tu x popular n glamour pun..asalkan dia minat n can do all out bila blajar nnti...we can be excellent if we choose the right way kan?? kalo salah pilih.. yang bagus jadi x bagus... yela.. minat tu xde... macam mn nak belajar by heart kn.. risau aku bila pikir sal adik wan.. dah besar adik aku.. aku ingat ag dia kecik dulu.. cumel y amat..mcm anak mat saleh.. skrg dh gelap dah.. hahaha.. jgn marah wan..ops!! syaz...hikhik..

Next.. aku jahitkan uncang untuk adik aqil.. haha.. aku sangat teruk dalam skill menjahit ni... boleh dapat E..once again.. x dapat amik pic uncang tu..
aku wat dari kain jeans seluar aku.. hahaha...exclusive tuh..then hias ngan button2.. adik aqil simpan B-Daman dia dlm uncang tuh..sorry la dik.. akak x pandai sangat menjahit.. but i try my best.. pukul 1 pagi br siap tu..

Sedey kene datang cni balik..babai suma...
kene start management dah...doakan ma kat cni..isk..isk..

P/s: post ni patutnya di publish semalam..aku taip semalam..huhu..tp cannot publish ms tu..

Family Person,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...