Saturday, March 6, 2010

:::The Good Old days::: Chilhood ::

Assalamulaikum w.b.t,

'The Good Old Days' is one of the title cite cina yang main setiap pukul 6 dulu.. kalo lu orang masih ingat lagi cite tu.. herionnya nama Sau Hau.. ingat x?? dulu manyak suka tgk cite cina pukul 6 petang.. talak kuar main...sebab mau tgk cerita.. hihi...tapi tu dulu la..skrg tgk tv pun boleh bilang ngan jari..huh..

Actually, aku juz teringat jer my good old days especially masa kecik2 dulu... that tyme aku ada 3 teddy bears and one barbie..satu teddy bear tu besarnya sebesar aku.. bukan aku skrg ni.. aku masa umur 5 tahun daaa....warna coklat.. then 2 agi kecik jer warna kelabu n hitam+putih..biasanya yang teddy yang besar tu akan jadi boyfriend aku la bila tyme main2.. n then barbie aku ni hadiah dari pakcik aku yang masa tu keje kat kilang barbie.. hihi... aku suka ngat barbie tuh..


kebetulan waktu tu popular cite The Mermaid. aku selalu la ikat stokin kat badan barbie tu supaya nampak mcm ada ekor ikan duyung n main2 dalam besen kat bilik mandi.pas mandi aku selalu tinggalkan jer dia dalam besen tuh.. Nak di jadikan cerita.. erm... seram nih.... satu malam mak aku bangun tido nak g toilet.. dia dengar suara dr dlm bilik mandi cakap "tolong!..tolong! lemas...".. esok tu mak aku terus ambik barbie tuh simpan dalam stor...pastu aku x nampak dah barbie tuh..wawawa... mak ckp x elok selalu bercakap ngan mainan especially patung barbie camtu..aku memang takut ngat.. x berani dah main ngan jenis2 patung mainan cam tuh..

.....................

Tinggalkan cite seram tuh...seram bagi aku la kan..orang lain x tau la..coz aku y main ngan patung tuh..terasa aku..ingatkan aku x kan dapat main boneka2 agi, but recently odershvank buy me a teddy bear.. the first bear since 5 years we been togather..hihi.. dapat gak akhirnya..pink kaler.. aku request teddy yang x ada bulu y panjang coz aku allergic kalo bnyak ngat bulu..so aku pilih yang bese2 jer..Her named is Mey. Luq ckap Mey ada persamaan ngan aku..iaitu MATA Y BULAT.. ok fine.. xpe...(isk..isk).. well thank darling..i'll take care Mey leklok k..dia x bnyak bulu.. so i'm ok nak peluk2 dia..hihi..ni la MEY..



Cyg Mey sgt...muahss!!..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...