Friday, March 12, 2010

::It almost at the END....

Assalamulaikum w.b.t,

The hardest word to say "GOODBYE"..

Air mataku menitis lagi..huh?
Well, it juz a few months left before we get graduated from UKM, my beloved University..Today we all 1 kelas mendengar kata2 amanat dari our head of Department yang akan ke Australia. she will not be with us until kitaorg graduate..(isk..isk..)Bila dah sebut pasal graduate... mesti ingat tentang perpisahan kan..

Semua orang sebenarnya teramatla sibuk sekarang nih.. dengan posting management yang menuntut keupayaan fizikal yang tinggi dan research yang memerlukan pengorbanan masa dan tenaga..Sumanya demi segulung ijazah yang diidam-idamkan selama ini..sampai kekadang aku terlupa yang aku dah nak habis belajar..xkan tinggal sini lagi ngan kawan2 serumah.. xkan belajar satu kelas agi ngan classmate aku sekarang ni..semuannya kan berubah selepas ni.. satu kehidupan yang baru..

kalo difikirkan tentang perpisahan of course tentula sedey.. dah 4 tahun disini.. terlalu bnyak yang dilalui.. susah dan senang..y indah dah pahit di harungi jua kerana itulah yang memberi erti baru dalam kehidupan..menuju ke arah yang lebih dewasa.



Inilah masanya... untuk kumpulkan seluruh kekuatan yang ada..untuk kita lalui hari2 yang paling mencabar dalam 4 tahun pengajian kita.... kejap je kan??
takut..sedey..gembira suma ada.. i hope all da best for all seventeen of us..

Ampun dan maaf dipinta kepada semua..(macam raya lak..hihihi)
i'm a very rigid person..sometime too flexible..
sometime too funny ngan lawak bodoh.. and sometime too garang sampai burst..
Sorry.. to sesiapa yang aku termarah.. i really sorry.. n i regret it.. setiap kali aku termarah org.. in a few second aku akan menyesal sgt2.. because i don't want to do that.. in fact after that i will try to make the person happy and comfort..siapa?ada la.. aku xkan lupa siapa.. cause aku menyesal sgt2..SOORRY..

mmm...

banyak lagi yang menanti kat depan tu..
semuanya adalah impian kita bersama..
yang kita kejar dan cari..
jom..kita jalan sama2..
dan mungkin kali ni kena lari lebih laju..
sebab masa xkan tunggu kita..
hati2 tau..nanti jatuh..
tapi jgn takut..kita kan lari sama2..
Atur rentak biar senada..
hingga kita sampai..

Ntah apa aku tulis..(tapi memang dari hati yang berbicara..) Siapa??

Aku,

1 comment:

cik misi said...

hani.. jom melawat blog aku. Ada suprise menantimu =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...