Monday, June 14, 2010

Bila Kemalasan Melanda..

Assalamulaikum w.b.t..

Entry kali ni adalah.."bila rindu..ooo"..eh..xdela...rindu aje..mc xde mende lain kan..
tajuknya..tgk la kat atas tuh..adoii....

Exam LJM (Lembaga Jururawat MAlaysia) dah dekat.. aku? preparation baru 10-20%..huh..dasyat..jgn la mana lecturer baca nih...mesti kene marah..sorry...mahani ni pemalas..takut memang la takut..yela mana tak nya... x cukup preparation..

YAKIN BOLEH>>>

time2 nih boleh lak main blog kan..seperti y anda semua tahu..aku nih memang dah sah2 pemalas nak update blog..bila la nak rajin..teruk betul..kagum tgk org lain punya blog...bgus2.. n aku memang silent reader kepada bnyak gak la blog..hihihi..jgn marah..suma aku buat bookmark kat laptop aku nih..suka membaca..tapi x suka menulis blog sendiri..walhal..bnyak jer topik y aku nak tulis.. mungkin kene mkn ubat "rajin" nih...

ha...jgn la anda semua marahkan hamba disini kerana meletakkan gambar hamba y x berapa cumel kat atas tuh yer.. sesaje.. tetibe gatal lak nak letak..


yer..yer...hamba tahu x cumel.. tapi hamba nak letak gak..adoii...

Hamba lihat satu blog nih letak gambar sendiri..tapi dia cantik la.. hamba pun teringin nak letak walaupun nampak dari tepi jer..hihihi..

Nnti kalo internet laju hamba nak upload gambar family hamba y datang KL baru2 nih..hihi...

entry2 hamba sebelum ni pun memang cinonet (Sikit/pendek) kan.. so xpela kalo hamba berhenti disini..(sebenarnya mls dah)..hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...