Monday, June 28, 2010

Spesel to F.R.I.E.N.D.S

Assalamualaikum w.b.t

Entry ini sepatutnya di post kan beberapa hari yang lalu...namun disebabkan masalah 'tenet'..maka terpaksa la aku post hari nih...

Dengan besar hatinya aku meng'khas'kan entry kali nih buat teman2 ku di UKM..marilah menyelusuri titipan ikhlas dari hatiku....Cewahhhhh....hihihi :-)

Pada 25 Jun 2010..pukul 8.30 pagi..aku telah pergi meninggalkan laman midah yang terchenta..
inilah langkah ku yang terakhir di sini sebagai penghuni. Babai laman midah yang best.. aku akan rindu swimming pool tingkat 5 tuh.. tu la tempat aku selalu lepaskan tension even esoknya nak exam.. aku still lagi sempat nak berenang-renang kat c2.. daripada aku x ley timbul sampailah pandai buat bermacam-macam aksi..hihi....(xdela terer sangat...bley la cket2)..huhu..

Babai kedai cindy yang jual biskut, air, and jambu asam kat bawah tuh.. bleh kata hari2 aku pegi sampaikan dah mcm member ngan cindy tuh...hari tuh aku say babai kat cindy.. sedeynya.. x dapat mkn kerepek soya lagi...(kat c2 jer aku jumpa kerepek soya y sedap...wawawawa)...

sungguh aku tak sangka, perjalanan sebagai pelajar kat cni selama 4 tahun sekejap jer.. waktu aku tahun 1, aku rasa 4 tahun tu pasti lama... tapi sedar2 tak sedar... semester demi semester aku lalui.. akhirnya aku tiba ke hari ini..bila aku kenang semula saat2 minggu orientasi dulu..aku mesti ketawa sendiri.. alhamdulillah.. syukur aku panjatkan kepada Ilahi kerana mengizinkan aku menamatkan pengajian disini... yang tinggal sekarang hanyalah menunggu keputusan exam LJM.. hopefully semua lulus..

kepada kawan2 disini, HANI SAYANG KAMU SEMUA !!!..
Sungguh aku sedey sangat meninggalkan semua kawan2 kat cni.. we have so much moments to remember...this is want i want to say to all of u, (mengikut susunan meja di dalam kelas..hihi)

AzWA
SoLeHah
SuRayaH
IkaMaya
Kak MaS
Kak YaM
AriF
ZuL
Kak FatiN
SyiFaK
JiJaH
FiT
SaL
KhaM
ChinG
HusNa

I LoVe All Of U..

Hani minta maaf kepada semua atas segala kesilapan dan kekurangan yang hani lakukan sepanjang kita semua berkenalan..Terima kasih di atas semua dorongan, tunjuk ajar, dan nasihat yang di berikan selama ni...
kalo ada termakan dan terminum.. minta halal yer..
sesunggunhnya hani sangat beruntung di anugerahkan rakan2 sekelas yang semua baik2 belaka.. ni bukan nak puji tapi memang nak puji pun..hihi.. u all memang sangat bertoleransi.. berkerjasama bila nak buat pape..semuanya dah terbukti dengan segala macam dugaan yang kita semua lalui bersama 4 tahun ni kan...

k la...dah berjurai2 air mata jatuh nih..wawawa...pape pun.. setiap yang bermula pasti akan ada akhirnya.. kita tutup lembaran ini disini.. dan pasti banyak lagi lembaran baru menanti kita pada masa akan datang...semoga segala yang kita usahakan hari ini membuahkan hasil di masa akan datang..apa yang kita pelajari di sini akan dapat kita manfaatkan di masa hadapan.. good luck to all..
This is not GOODBYE..
This is time for US to
FLY




3 comments:

nurse husna said...

sayu husna bc entry yg kali ni..

HoNeyViolet ak@ [Mahani Mahadi] said...

hani rindu una....wawawa...

nurse husna said...

meh r datang umah klau windu.. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...