Friday, December 3, 2010

:::Entry bergambar:::

Assalamualaikum w.b.t

1 Gambar ada 1001 cerita

Kadang-kadang kita tak perlu banyak bercerita... so tgk gambar je la kan..
Hihihi...=)



Adakah bila korang baca nota and buat assigment.. korang akan nampak macam yang saya nampak ni?
Ha? nampak? erm.... tak cukup fokus lagi nih.. hihi..


Adakah bila korang baring atas katil dan pandang kat syiling..
korang akan nampak macam ni?

Semuanya terawang-awang...

Rasa mcm nak capai..kutip2.. dan picit2...


Owh.. kenapa saya nampak tembikai ni lain macam jer...
Tak sanggup lak nak makan kalau mcm ni... nanti kalau makan 1, yang satu lagi akan tinggal keseorangan.. =(


xpe... makan je dua-dua... hahaha..


sedapp...(kejam sungguh)


Rasa tenang je bila pandang ke langit...



Wah... tengah menaip entry ni pun saya nampak keyboard saya mcm ni...

Ada ke button mcm ni kat keyboard korang?
Hihi...

Untuk apa button tu? ..mmmm...(sedang berpikir untuk kelentong)

Untuk order aiskrim... laaa.. betul la... tu kan ala2 lambang aiskrim walls..
tekan je.. pakcik aiskrim pun sampai...kling..klinggg..



Encik katak.. sila jangan ketawakan saya yer....

Saya tahu kamu tahu apa yang saya rasa sekarang ni... tapi diam2 sudah la...
biar pecah diperut..jangan pecah dimulut...
ok..jadi sila tutup mulut sekarang...



Amboi2..ajak geng gelak kan saya nampak...
*

*

*

*

Ikut korang la...

Mood: Terawang2
Duration: tak tahu la sampai bila

Parah kau ni...

Dah..tito.. babai u ollss...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...