Thursday, December 2, 2010

It' s already December!!!

Assalamulaikum w.b.t

Aaaachuumm!! (terbersin lak)..
Hi suma.. emm.. nampaknya antibody saya diancam virus kembali... virus "kurang sihat"..hihi..
Ni la dia akibat mandi hujan..ops..salah.. "ter"mandi hujan..

Semalam saya dan mak gigih berjalan-jalan mencari kelengkapan untuk 'my important day'.. Mula2 tuh panas elok jer.. tu la, tak nak dengar cakap orang tua2.. "sediakan payung sebelum hujan".. kan dah basah... ntah camner leh hujan lak.. lebat yang teramat sangat.. basah kuyup la saya.. Dah tau dah sekarang ni bulan 12, memang boleh hujan pada bila2 masa je kan..

Ok.. Masih ingat entry saya mengenai baju saya yang bermasalah tu? huhu.. Nak x nak.. saya akan pakai gak baju tu.. ntah la.. banyak yang saya pertimbangkan.. but, saya dah hantar kat tailor baju tu untuk di baiki selepas berbincang dengan abg bridal.. Yela, baju tu bukan hak milik saya kan.. Saya harap masalah baju tu dapat diselesaikan... so that i can wear it wif confident.. Saya ni cerewet ke ek..? haha.. tanya orang lak.. Sebenarnya saya perlu yakin dengan apa yang saya pakai untuk buat saya yakin berada di hadapan orang lain.. image concern la sangat kan.. ngade2.. i just want to keep this simple.. that's it..

*senyum dengan penuh sopan* =)


It's already December

Time fly so fast

I feel like i just met u yesterday

It's just like a moment ago u said the magic word to me

and now

Both of us are waiting for the day

The day we will make a

~PROMISE~





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...