Tuesday, November 23, 2010

:::24 days to go:::

Assalamulaikum w.b.t..

Huh...bestnya duduk dalam bilik ber'aircond' sambil menghupdate blog ni... hihi...
Tadi kami sekeluarga bergotong royong kemas rumah... tu pun ada ag yang tak setel... atoiii...
sakit dah pinggang ni.. tapi semangat x boleh luntur... kene teruskan bekerja untuk hari2 selepas ini...hihi.

Bila tgk tarikh rasanya lambat lagi.. tapi bila kira2.. huh.. x lama dah..
ALAMAK... mcm banyak je lg yang x setel... dan saya masih relaks..
actually, xdela relaks sangat.. hati ni gundah gulana gak... tambahan plak ada satu perkara yang tak buat saya susah hati ni....=(

Semalam saya fitting baju..1st tyme tgk je baju tu... saya dah menjerit dah.. tapi menjerit dalam hati la...huhuhu.. saya plan nak pakai soft pink pada hari tu nanti... disebabkan i want to make it simple, so saya rasa saya nak sewa je baju tu... pkai pun kejap jer... disebabkan baju yang macam saya nak xde.. so org tu buatkan baju baru untuk saya.. saya xnak pkai kebaya.. saya nak pkai baju kurung moden... sopan dan manis kata mak.. hihi..

so.. tadaaaa.... siaplah baju tu akhirnya... bila saya pkai jer... saya dah rasa x sedap...
ok... saya perlu kuruskan lagi ker...!!!! sedey saya...
yang tu xpe lagi.... zip baju kat belakang tu plak yang mengelembung... atoii... zip tu keras.. saya rasa macam badan saya cacat plak bila tgk kat mirror... wawawa... saya dah gelak2 sedey dah depan mak dan abah...

Mak tanya saya... nak beli baju baru ker?
saya lak serba salah.... baju ni orang tu buat sebab saya request...xnak la susahkan org..
abah lak kata.. baju tu sweet...tak over sangat.. simple...
saya plak blur2...maybe perasaan saya je kot.. baju dalam bayangan saya tu lain...
yang ni lak lain... maybe tu yang buat saya shock sekejap...
(nak nanges..)

ok saya akan pkai....


1 comment:

cik misi said...

tak sabar nak tengok gambar majlis tunang hani... jugak tak sabar nak tengok tunang hani.. tp lagi tak sabar nak tengok baju tunang =P gane la tuh..

semoga Allah mempermudahkan segala urusan kamu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...