Friday, November 26, 2010

Followers +silent readers

Assalamualaikum w.b.t

Hi semua.. apa kabar...
Nampaknya cuaca sekarang ni sangat2 la tidak menentu.. Sekarang ni dah penghujung bulan 11.. Kejap2 hujan... kejap2 panas... tu yang badan pun rasa seram sejuk jer... Hujan tu memang rahmat..memang best kalau hujan turun.. lebih2 lagi kalau waktu malam... sejuk je nak tito.. lena terus... huhu... =)
Ramalan kaji cuaca ada state kan kat dalam laporan mereka yang tahun ni banjir yang lebih besar dari tahun2 lepas akan melanda pantai timur.. takut plak rasanya... sama2 la kita berdoa semoga banjir tak melanda dengan buruk tahun ni.. sisihkan lah kami dari sebarang malapetaka... aminn... (korang aminn kan la sama2..=)

ok la...apa ni citer pasal banjir lak kan.. tak kena langsung dengan tajuk kat atas tuh... huhu... selingan je tadi.. biasa la.. say ni memang suka mengarut.. mesti dulu cikgu bahasa melayu saya susah nak bagi markah kat karangan saya... hihi... =)

Entry ni saya buat khas untuk MY FOLLOWER and MY SILENT READERS... Sebenarnya saya nak mengucapkan bebanyak terima kasih kerana ada yang sudi sign u jadi follower blog ni.. padahal blog ni carca-marba... kan3... hihi... Ntah kenapa tetibe hati ni rara happy bila tengok ada 14 orang followers situ...

"Haiya.... orang lain lagi ramai followers. Relak je... ni u lak lebey2.."

hahaha... memang la..orang lain punya followers beribu2 dah... ni cinnonet jer.. tapi saya tetap rasa happy...=)
Even blog ni lebih bersifat peribadi..dan kadang2 berhabuk tak di'update'.. ada gak yang sign up.. thanks ya!!!

For silent readers.. thanks for reading and following my blog even i don't know who you are.. dan saya sangat mengalu-alukan anda untuk be my followers..

Inilah tempat saya berkongsi rasa, meluahkan pendapat dan isi hati..
Dan andalah orang2 yang baik hati yang sentiasa menyokong saya..

Thanks to All.. u ollss memang best..
sila senyum sorang2 yer.. =)

-Mahani Mahadi-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...