Monday, November 1, 2010

::: Mini Reunion + 2 extra button:::

Assalamulaikum w. b. t.

Pada 29 Oktober yang lalu.. saya telah berkunjung ke tempat tumpah Kasih sayang dan airmata ku iaitu Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia... Lawatan selama satu hari itu telah disertai oleh syifak, Arif, Azwa, Kham dan Azizah (aku kira ko jugak walaupun ko ada problem ngan train tuh)..hahaha. Antara tentatif pada hari tersebut adalah melawat para pensyarah di jabatan kejururawatan, ambil sijil Lembaga Jururawat, makan nasi lemak seringgit di kafe A+E, berjalan2 di human resource dan UKMMC sambil mencari kerja dan berjumpa kak mas di wad 6E..

hahaha.. Macam ayat karangan laporan la plak kan...ok.. stop being formal.. huhu. =)

Perjumpaan tu memang singkat tapi sangat best.. yela.. dah lama tak jumpa rakan2 lama.. dapat bertukar2 cerita dan pengalaman tentang apakah yang dilakukan di rumah masing2.. hahaha... well.. congratz tu azwa and syifak yang akan memulakan kerja di KPJ. wah.. sangat best korang... hopefully i will get job soon... jgn la bagi saya tunggu lama sangat wahai KERJA..

Dalam sesingkat tuh.. sempat jer aku, azwa and azizah tgk wayang kan.. cerita RED.. wah.. bruce willis walaupun dah tua tapi tetap best.. ni orang kata walupun tua tetap maintain... macam biasa, dia mesti pegang watak hero punya... so sape yang tak tengok lagi cerita ni... sila2 la pegi tgk yer.. x rugi coz cerita ni best.. penuh action n komedi.. i like marvin.. selalu blur2 tapi tekaannya selau betul.. owh? apa itu RED.. ok2.. Retired Extremely Dangerous.. hahaha... kisah bekas2 CIA yang dah pencen and tua tapi masih x hilang 'sengat' nya..


Special thanks to Azizah coz sangat setia mengikut saya ke putra.. walaupun pelbagai halangan yang datang.. yela... hari tu kasut saya rosak...owh.. hujan yang sungguh lebat menyebabkan air bertakung dengan banyaknya di atas jalan berhampiran terminal putra.. dan tak semena2 kasut saya yang dah memang kategori uzur tu kan..popppp... tercabut tapaknya... waktu kat times square saya memang dah beli kasut baru.. tapi akhirnya kaki saya melecet.. wawawa... sungguh sakit... dalam mengejar waktu tuh.. sempa aje beli selipar RM10 dan berlari ke LRT untuk kejar train.... akhirnya sempat juga naik bas... erm... dalam kepenatan dan kesakitan orang boleh berjalan dengan begitu laju hanya kerana takut tertinggal bas.. hihihi.. saya la tuh.. kesian jijah terpaksa mengejar saya.. pape pun.. jasamu dikenang..

2 EXTRAS BUTTON

saya adalah seorang yang malas nak update status kat facebook apatah lagi nak update blog ni kan... tapi dalam kemalasan ni ada kegatalan untuk menambah extras button kat atas tuh.. hahaha.. tak sedar diri punya orang... =p

Takpe.. ni just suka2 jer.. hope pasni saya akan rajin la cket kan... perah otak.. guna minda.. biar tak berkarat.. kan ber 'blog' ni boleh jana minda supaya sentiasa berpikir...tak gitu.. sape sokong gigit jari.. hahaha...

ni la yang saya tambah...saje2 nak asingkan 2 topik ni...

KECANTIKAN DAN KESIHATAN


SANTAPAN ROHANI

hahaha.. jangan la klik lagi.. saya belum update site tu la... tengah mengumpul bahan2 dalam simpanan saya ni haa... baru boleh publish.. hahaha.. kalo nak tahu ni la 2 tajuk yang hari2 pun saya akan google.. 2 favourite site la katakan.. so why not pasni bila saya google saya shared dengan suma...kan3...

ok.. rasanya dah panjang entry ni.. dah termengah2 korang baca.. c u all soon.. doakan saya cepat dapat kerja.. =)

- Mahani Mahadi [kecik2 suka pink, bila besar suka purple]-



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...